De beelden zijn geïnformeerd van een 32 gb geheugenkaart , dat gebeurde via "media importeren in première zelf via usb aansluiting tussen kaartlezer en desktop,het zijn MTS video beelden, Ik plaatste al ongeveer 2,5 minuten beelden op de tijdlijn (video spoor 1) en bij het préviewen stopt het afspelen in het preview scherm 2 tot 3 maal tijdens die bijna 3 minuten op steeds andere plaatsen, soms op een video beeld soms op een overgang of las tussen beelden en start telkens als ik op de play icoon enter de Aanwijzer stopt op het einde van de beelden op de tijdlijn, de aanwijzer loopt dus wel naar rechts over de tijdlijn, bij indrukken van de home toets op het toetsenbord gaat de aanwijzer terug naar het begin van de tijdlijn.
Ik heb alvast bij Nvidia de laatste update uitgevoerd voor mijn grafische kaart (maar dat was meer een update voor gamers) media cash leeg gemaakt, in de instellingen heb ik aangegeven bij "werk schijven" dat alles in dezelfde map moet als het project op een interne tweede klassieke harde schijf, weet niet of dat invloed heeft en aan te raden is, het première program staat op de c schijf waar alle programs en win10 op staan. Een virus scanner gebruik ik niet (de vaste van win 10 staat wel actief)
Ik heb gisteren begonnen met een (nieuw project) en begin van voor af aan met dezelfde beelden, mogelijk is het beter, eerst de beelden importeren naar een map op de desktop zelf en van daar de beelden importeren naar " bestanden inporteren" " in première