Goeie avond, ik werk met première elements (de laatste versie) ik film niet veel meer maar onlangs maakte ik me druk over het volgende, terwijl in ons dorp de snelheid in de straten naar max 30 werd gebracht en zelfs "fiets straten" werden gemarkeerd waar je verplicht achter de fietsers moet blijven ook als die zeg maar 12km/hr rijd.
De fietser is hier koning hier, maar die veegt wel overal "zijn gat" aan de regels, onlangs zag ik een jonge gast op de fiets rijden zonder beide handen want daar was hij beiden mee bezig op zijn gsm, hoe maf is dat, en ook een helm was niet nodig blijkbaar. Ik wil dit gedrag door deze en andere fietsers wel eens onder de aandacht brengen van de bewoners en vooral dan de ouders hier. Maar wegens de privacy regels mag je niet zomaar iemand filmen en op de dorps website zetten en dat lijkt me normaal, daarom wil ik op de de beelden van mijn dashcam het gezicht blurren als ik de beelden bewerk in première elements, maar hoe begin ik daar aan? Dat zal wel terug te vinden zijn in Help" maar als er iemand een makkelijke uitleg kan geven is dat zeker meegenomen, de help onderwerpen blinken niet altijd uit in duidelijkheid.
Thx catmen