Aj, altijd vervelend.
Diverse oorzaken, lees ik.
Heb je dit geprobeerd - je schrijft dat het met VLC niet lukt?
Hoe de AVI-bestandsindex te repareren?
Gebruikers kunnen de AVI-bestandsindex gratis repareren met VLC Media Player, maar het is geen permanente oplossing, het kan op tijdelijke basis gratis worden gerepareerd. als dezelfde video op verschillende mediaspelers wordt afgespeeld, krijgen gebruikers met hetzelfde probleem te maken. Het is dus beter om corrupte AVI-bestandsheaders te repareren met behulp van Video Repair Software.
en
Hoe AVI-indexbestand te repareren met VLC Media Player
VLC Media Player heeft een ingebouwde AVI Repair-functie die een index kan bouwen en vervolgens video kan afspelen zonder de videobestanden te beschadigen en te vervormen. Dus hiervoor moet je de corrupte videobestanden openen in VLC Media Player. Klik op Index bouwen en vervolgens op de knop Afspelen. De VLC Media Player zal automatisch de beschadigde AVI-bestandsindex repareren. Als je verschillende AVI-bestanden hebt en ze allemaal wilt repareren, is het beter om VLC Player in te stellen om dergelijke AVI-bestanden automatisch te repareren zonder de foutmelding Broken AVI-index te zien.
VLC Media Player openen
Selecteer vervolgens Extra > Voorkeuren > Invoer of Codecs
Selecteer Altijd repareren AVI-bestanden repareren
Klik ten slotte op Opslaan
Dit is slechts een tijdelijke oplossing om AVI Index Error te repareren met VLC Media Player. Als u dit probleem permanent wilt oplossen, is het beter om Video Repair Software te gebruiken.
In dit artikel verwijst men naar een download (
http://www.getphotoback.com/gratis-downloaden-win) - als ik dit bestand binnenhaal (ik begrijp dat er een 'gratis' en een 'betaalde' versie van is), dan zie ik een bestand met de naam 'StellarPhotoRecoveryProfessional'. De naam begrijp ik niet helemaal, maar mogelijk doet het tóch wat het belooft.