Ja die bedoel ik, vanaf januari 2023, ze kondigde het zelf aan, ik wist niet of ik zoiets mag vermelden, er zou "te weinig animo zijn", ik vroeg het me ook al af over deze site bij sterke verhalen en kletspraat, want ook hier is er niet veel beweging meer, het was ooit wel anders, alhoewel een aantal antwoorden aangeeft dat er toch nog veel gefilmd word (en dat geloof ik best) maar er blijkbaar weinig aandacht word geschonken aan montage, althans er worden niet veel vragen over gesteld, een eerbiedwaardig lid gaf altijd wel zijn mening maar die zie ik ook al geruime tijd niet meer verschijnen en dat zou met de vele filmpjes van een een ander eerbiedwaardig lid voorheen wel het geval geweest zijn.
Ik hoop van harte dat "het filmen en monteren" blijft bestaan, zelf behoor ik tot de "klungelaars" maar lees altijd wel op dit forum maar ook het andere met veel interesse de commentaren/antwoorden op problemen. ik hoop niet dat het een "oude mannen hobby" is geworden?
Het is spijtig dat het ander forum stopt (het was zeker een mooie aanvulling voor dit forum) maar als ik hoor hoeveel aandacht en problemen er opduiken bij het open houden en vrij houden van "zever" op fora zoals deze maar ook vele andere, kan ik er veel begrip voor opbrengen dat een beheerder(s) de handdoek in de ring gooit. zulke fora ken ik in België niet, dikwijls loopt het uit op scheldpartijen of afbreken van gepresteerde dingen, spijtig allemaal .
catmen