Bedankt voor je schets.. Ik moet er even eerst bij vermelden dat de weergave op een ipad er perfect uit ziet nu, menu blijft links en de inhoud komt rechts, de verhoudingen zijn goed, maar goed misschien niet in de browser van android apparaten....
Ik begrijp wel wat je bedoeld wat betreft de verandering van framesets.. nou werkt youtube niet met framset tags, maar alles verloopt via css. In css kun je de layout indeling compleet aanpassen op basis van het aantal pixels. Dit doe je met de "@media" tag in css. Je kunt hier binnen dan specificeren bij hoeveel pixels breed (max en minium) een andere css code wordt gelezen. bijv:
@media screen and (max-width: 900px) {
. jeclasse {
hier de nieuwe style elementen
}
}
Jou website is opgebouwd met daadwerkelijke framesets.. dit is toch ouderwets en kan problemen opleven in de nieuwe html5.. Mijn voorkeur zou zijn dat je de indeling pbouwt dmv van div tags en dan de opmaak in css.. Maar je kunt proberen om een classe dus te maken binnen jou frameset tag..
html :
<frameset class="resonsive" cols="40%,*" scrolling="no" border="0" framespacing="0" frameborder="NO">
<frame src="menu.php" name="top" scrolling="auto">
<frame src="output.php?z=start&t=start" name="lijst" scrolling="auto">
</frameset>
css:
@media screen and (max-width: 900px) {
.responsive {
dan hier experimenteren met de opmaak van de elementen.. (zoiets moet ik zelf ook testen.. maar dit is het principe hoe yourube werkt..
}
}