De meeste voorwaarden zijn wel in orde voor Windows 11, pc is zeker geen jaar oud, in elkaar gezet door een pc bedrijf die netwerken aanlegt en pc’s in verschillende prijsklassen bouwt tussen 900€ en 1500€ je kan ook zelf aangeven wat er zeker in moet en wat niet, het is mijn derde desktop en nooit klachten m.b.t het toestel als service.
Zal al eens kijken bij opstart in de bios waar bepaalde instellingen zich bevinden en er verder nog even afblijven, info bij de bouwer vraag ik zeker eens op, trouwens als ik daar Windows zou laten upgraden kost me dat de software prijs en een werk uur aan 50€, probleem is ik in Oelegem, bedrijf in Boom dat is 21km maar over een “pokke drukke” weg/autoweg met veel file en tijdverlies ben wel op rust maar file is stresserend, de mensen die nu hun boterham verdienen op de weg, pfffffff….
Maar we zijn nog niet zo ver, tijd genoeg dus nog, vraag me wel af of bvb een home versie (nu win10 Oem home) het prijsverschil met een pro versie de moeite loont en meerwaarde bied voor iemand zoals ik.
Catmen