Ok @Kees, jij bent dus ook gebruiker van de pocket en het is dan fijn ook dat je uw ervaring hier deelt, ik denk dat je wel de essentie aanhaalt en zo had ik het ook aan hem verteld.
In eerste instantie dacht ik dat zijn sluitertijd veel te hoog was (omdat ik die ervaring had met de mini 2 drone) maar bij de pocket ligt het enigszins anders dus.
Ik heb hem ook gezegd dat er geen enkel hulpmiddel heilig makend is en dat je altijd binnen de beperkingen van je apparatuur moet werken, vaak denken mensen ik koop dat en daarmee maak ik super pro beeldmateriaal. zou het zo werken dan waren er geen echte pro's meer nodig hé.
Ook heb ik hem verteld dat je niet steeds moet bewegen met je camera, een veel gemaakt fout van amateurs is dat er teveel camera bewegingen zijn. En een gimbal dient eigenlijk alleen om de fouten die je zelf maakt (ongewenste bewegingen) op te vangen en te verbeteren, dat is het doel van een gimbal en het is geen vervanging van een slider of wat dan ook.
Hij wandelde met de gimbal en zij me dat het beeld niet goed was, tja je moet ook op een speciale manier stappen om een goed beeld te krijgen zij ik hem en zijn vraag was dan waarom heb ik dan een gimbal nodig hahahaha,,, ze hebben vaak een verkeerd gedacht van wat het kan en waar het echt voor dient.