@Desert Ik ga hem vragen een wat accuratere test te maken. Ik heb hem ook al verteld dat in dat gangetje de afstand tot zijn onderwerp veel te klein was. maar hij wil graag bloemen van kort bij filmen me panning. Als hij (raar maar waar) dicht genoeg bijkomt zodat de achtergrond wazig wordt dan lijkt het schokken te verdwijnen....
JE vind zoveel voorbeelden van dat apparaat dat cinematik beelden oplevert dat eht toch op de een of andere manier met dat ding te doen moet zijn. Misschien is zijn pocket ook niet geheel goed? En zal hij er een keer mee terug moeten onder garantie? Het is allemaal zo raar,,, Ik had dit fenomeen (schokkerig beeld) ook met mijn dji mini 2 drone tot ik zag dat die opnames maakte met een sluitertijd van 1/1000 dus al snel ene ND filter er op en het schokkerig was weg uiteraard. Nu zie ik dat de camera van de pocket 2 en de mini 2 drone ongeveer vergelijkbare camera's zijn dus zou het met die pocket ook moeten kunnen toch lijkt mij. Alleen heeft hij het ook zelfs als je de sluitertijd handmatig op je juiste snelheid zet.
Wat het allemaal toch een beetje tot een raar fenomeen maakt.