Toen ik de trial van 18 installeerde heb ik de eerste sessies ook niks gewijzigd om die reden. Maar V18 is bij mij eigenlijk meteen gaan crashen (heel veel met het afsluiten) dus heb ik daarna de "bekende" tweaks toegepast wat bij mij eigenlijk weinig tot geen verandering opleverde tot nu toe. Zelf ben ik bang dat er ook m.b.t. de besturing iets hapert, want ook V17, die eerst bij mij zeer stabiel werkte maar op een bepaald punt plotsteling ook is gaan crashen, is nu na een W10 update ook weer behoorlijk stabiel. En ik draai V17 nog altijd met build 452 en hoefde niet terug naar een eerdere build. Maar mijn beide pc's hadden een andere build van Windows (1903 om 2004) en de Vegas versies (ook oudere zoals V14) reageerden bij mij heel anders op de verschillende pc's, maar heb zojuist eindelijk dezelfde versie (2004) er op staan dus ik ga het wel zien! Ik wacht de volgende build af van 18 en aan de hand daarvan besluit ik of het "in orde" is of dat ik hem eraf gooi. Misschien is sowieso dé-installeren en opnieuw installeren ook wel een overweging, qua interface vind ik V18 wél de fijnste... Ik durf nu wel een gok te wagen omdat er eigenlijk nooit iets corrupt raakt en sowieso sla ik na het editen de .veg altijd op met een opeenvolgend nummer... Ik zit gelukkig altijd safe v.w.b. de voortgang van mijn project(en)...
Kees