Opmerkelijke reactie. Volgens Knarf staan er in het korte reclamefilmpje een aantal beelden scheef. Dat wordt door de maker "afgedaan" met opmerkingen in de geest van "de meeste kijkers zien dat toch niet" en "waarom zou ik er meer moeite voor doen?" en "het is toch allemaal liefdewerk oud papier". Dit getuigt naar mijn mening niet van een aanbevelenswaardige instelling voor een beoefenaar van welke hobby dan ook...
Voel dat diverse uitlatingen even 'n zalfje nodig hebben.
Kan me best voorstellen dat als je iets helemaal vanuit het 'hart' maakt en diverse reacties krijgt, je het bijna op wilt geven. Het overstijgt je 'willen' m.b.t. het videowerk.
Misschien toch gewoon even laten rusten - net als een goede wijn, een mooie kaas en meer. Mettertijd (oud woord, net als oude kaas :grin: ) zal e.e.a. weer vorm krijgen.
Alle aangereikte adviezen zul je wegen en alleen met díe tips iets doen die voor jezelf bereikbaar zijn.
De overige zijn niet minder waardevol, maar deze wil je mogelijk pas in een later stadium van je ontwikkeling en kennis op dit gebied toepassen.
Het mag en kan allemaal: niemand dwingt je tot iets.
Alles op z'n tijd. Komt het wel, dan komt het. Zo niet, no harm done.