Heb even getwijfeld of ik moest reageren Desert, maar dit videootje maakt het voor Da Vinci Resolve beginners best duidelijk. Ik opteer weliswaar geen ander NLE maar ik weet al lang dat Da Vinci potentieel heeft!!! Proberen is leuk, maar ik heb er geen zin in omdat ik rete tevreden ben over Vegas Pro (18) en ik ben serieus een slechte leerling!! Maar moest ik iets zoeken, dan zou Da Vinci zeker een optie zijn!! Goed dat je dit linkje hier geplaatst hebt!!
Kees
Het is zeker de moeite van het bekijken en oordelen waard.
Niet eenvoudig om in een weekend onder de knie te krijgen, dat bewijst de manual van 3.590 pagina's wel.
Maar op de website van BlackMagic en op Youtube staat een legio aan informatie en tips.
Bovendien zijn er boeken te koop over DaVinci Resolve, maar deze kan je ook gratis als PDF op de BlackMagic website downloaden.
TIP 1: Wanneer je de gratis versie gebruikt, koop er dan Neat Video bij om (eventuele) ruis te verwijderen. Door deze combinatie mis je betaalde versie in het geheel niet!
TIP 2: Kijk eerst naar de Tech Specs die DaVinci Resolve aan je computer stelt. Vooral wanneer je op een PC werkt!