Dat is natuurlijk wel jammer en ook vervelend Ger, maar build 387 van V17Pro (en niet V7 :grin:) werkt bij mij juist bijzonder stabiel en probleemloos. Toegegeven, ik heb wel een beetje een gedateerde PC (I7-950 met maar 8 gb geheugen), dus ik heb wel niet alle voordelen van V17, maar het werkt hier als een tierelier. Sowieso heb ik weinig tot nagenoeg geen problemen met Vegas Pro, terwijl VMS (14 en 15) hier nog wel eens een crash gaf. Maar ook dat wijt ik niet echt aan de builds maar meer aan dingen die geopperd worden zoals b.v. Frame Network of misschien wat anders. Ik ben tot nu toe het meeste blij met V17Pro, die heeft echt alles in zich en draait op mijn pc tenminste het meest vlekkeloos. Overigens was V12Pro bij mij ook een kanjer!! Het enige wat ik van alle upgrades jammer vind, is dat ik de interface er niet mooier en "handiger" op ben gaan vinden. Maar dat is/was een kwestie van wennen en dat is wel gelukt.
Wel spijtig dat de nieuwste build problemen bij je geeft, maar ik ben het zeker met de anderen eens dat dit waarschijnlijk ligt aan de combinatie van de nieuwste build en de benodigde updates van software die Vegas nodig heeft, misschien zelfs wel i.c.m. van iets van je hardware. Ik hoop (en ga ervan uit) dat het helemaal goed gaat komen!!
Marten, ik zag nu pas je linkje voor het direct downloaden van build 387 en dat heb ik dan nu meteen maar even gedaan, waarvoor uiteraard weer mijn grote dank! Ik archiveer heel erg graag alle updates en nu hoef ik er (een erg goed werkende V17

) niet er speciaal opnieuw voor te installeren. Mijn dank is daarom weer groot!!! :sm5:
Kees