Ik ben blij dat er anderen met me meedenken.. Vegas heeft, onder de vlag van Magix, inmiddels alweer de derde loot van hun Pro versie op de rol staan. Die komt, als ik me niet vergis, deze of volgende maand uit (Vegas Pro16). En hun Movie Studio versies blijven ook maar steeds doorontwikkeld worden, net weer een update van MS15 geïnstalleerd! Verdwijnen? Ik denk niet dat je een idee hebt hoe groot de Vegas community is. En die is trouwer dan bij sommige andere "topmerken"! Wat wél klopt denk ik, is dat het editen in het algemeen meer richting de pro's en die-hard amateurs verschuift. Als je ziet wat consumenten tegenwoordig uitvreten met die GSM's?? Begrijp me goed, ik kan dat wel een beetje snappen, het is makkelijk, klein en tegenwoordig best erg goed van kwaliteit, zeker voor vakantievideootjes! Er zijn zelfs goeie en betaalbare (en ook kleine) gimbals voor te koop, niks mis mee... Maar editen? Nee, het is al eerder gezegd, de consument laat dat steeds meer liggen!! Er zal dus best nog wel wat veranderen, maar dat Vegas verdwijnt geloof ik niet in...
Kees