Het heeft niets met de computer te maken, al op 5 verschillende computers afgespeeld en overal hetzelfde probleem dat schokkerige beeld, hij heeft hetzelfde probleem in 1080 mode.
Ik heb net je beeld gezien (Desert) en ook daar zit da schokkerige nog steeds wat in, het is miniem maar het bron materiaal is ook miniem schokkerig.
Ik zie op YT heel veel footage van die pocket camera's die niet schokkerig zijn, dus het moet kunnen zou ik zeggen. Daar is hij ook voor gekocht door mijn vriend.
Maar iDD als je wat te dicht bij een onderwerp komt zal het steeds schokkerig blijven da kan geen enkele gimbal opvangen volgens mij?
Het probleem is als ik kijk op zijn filmpje in de achtergrond naar die huizen BV dan zie ik die ook schokken en dat is iets wat niet zou mogen zijn toch.
Als ik kijk naar de filmpjes die ik opgeladen heb op YT dan zie ik geen verschil met de originele footage het schokken is net even erg alleen moet je wel kijken op full-screen want in het klein valt dat niet zo op.
Toch een raar fenomeen,,, Het is niet alleen bij pannen dat die probleem optreed maar ook bij een tilt beweging...
Als ik kijk naar dit dan zie ik toch een smooth pan;
Het moet dan ook toch mogelijk zijn, of zou er wat mis zijn met zijn pocket 2?