Ik heb de DJI pocket (niet de 2). Daar kan je de auto instellingen op "D-Like Color zetten". De D-Like Color instelling zorgt ervoor dat je opneemt met flink minder overbelichting waardoor je meer detaillering in je beelden overhoudt. Dat zorgt wel voor een wat fletser beeld, maar in mijn NLE (Vegas Pro) kan ik dat met de SeMW autolevels plugin corrigeren en toch detail behouden. Als jij die niet hebt kan je dat met contrast, helderheid en eventueel gamma instellingen doen. Zo krijg ik de beste opnamen met mijn DJI Pocket al kost dat in "post" dus wel wat nabewerking!
Voor de D-Like Color modus moet je de DJI wel eerst in de Pro modus zetten: Van boven naar beneden over display vegen. Instellingen (tandwieltje) komt in beeld. Naar links vegen tot de letters PRO verschijnen. Letters PRO aanraken. Van beneden naar boven vegen. Display verschijnt weer. In de linker bovenhoek van display staat nu geel omrand PRO en 0,0 (=belichtingscompensatie)
Om de DJI in de "D-Like Color" modus te zetten moet je daarna het volgende doen: Links boven in het display het geel omrande PRO aanraken. Het PRO menu verschijnt.
Links boven staat nu normal color, na aanraken verandert dat in D-Clike color.
Van beneden naar boven vegen, (of de rechter toets een keer indrukken) en Display verschijnt weer.
Voor terug in normal color, laatste handelingen herhalen. Dit geldt voor de Pocket dus, of de Pocket2 hetzelfde werkt weet ik niet, proberen dus!
Deze tip heb ik van een gewaardeerd persoon uit het Vegasforum en is niet mijn eigen verzinsel!! Ik ben er in elk geval erg blij mee!!
Kees