Sorry voor de weinige informatie.
PC. I7 processor 16 GB intern geheugen.
Win 10 prof. op 250 GB. SSD. Adobe premiere elements v.10 op separate 250 GB. SSD. Video board Geforce GT 730 2GB.
Voor instellingen Pal. avchd volledig HD 1080I 25
Project instellingen Algemeen: Bewerkmodus HD 1080i Tijdbasis 25.00 frames/seconde. Afspeel instellingen Realtime afspelen
Videoweergave op bureaublad tijdens afspelen. Exter apparaat geen.Omzetting vehouding Hardware (indien ondersteunt)
Bureaubladaudio Extern apparaat Geen. Video op de achtergrond uitschakelen (in). Geinterlinieerd frame (2:3:3:2)
Weergave indeling Audiosamples
Vastleggen:
Vaslegindeling HDV
Video renderen
Maxumale bitdiepte (niet geselecteerd)
Voorvertoning:
Bestandsindeling I Frame Only MPEG
Compresor MPEG I- frame
Stilstaande beelden optimaliseren.
Voorkeuren:
Preroll 2. sec.
Postroll 2 sec.
Standaardduur video overgang 30 frames
Standaardduur audio overgang 1.00 sec.
Standaardduur stil staand beeld 150 frames
Tijdlij automatisch schuiven tijdens afspelen Soepel schuiven.
Werkgebied afspelen na renderen voorvertoning. Aan
Standaard schalen naar frame grotte. Aan
Alle Nietmeer weergeven berichtenweergeven. Aan
Overgangen toepassen op slim besnijden. Aan
Hieronder staan nog meer instellingen denk niet dat deze nodig zijn, zo ja laat ik dat nog weten.
Onder windows 7 met adobe premiere elements 10 heeft alles goed gewerkt, hierna ben ik overgestapt op Win 10 met het vervangen van mijn video board en monitor, dan denk je daar moet dan het probleem zitten, echter met de proef versie van Adobe premiere elements 14 werkt alles naar behoren.
Bestand type MTS files van mijn film camera ook bij stilstaande beelden loopt de cursor over verschillende afbeeldingen maar alleen het eerste beeld op de tijdlijn wordt weergegeven, inmiddels ook andere formaten files getest zonder resultaat. Omdat onder versie 14 wel alles werkt zou je denken ergens zie ik een instelling over het hoofd maar welke? Als ik klik op een andere positie op de tijdlijn wordt dat beeld weergegeven.
Ik hoop dat deze omschrijving duidelijk is.
Vast bedankt voor een reactie.
MVG.
Adrie