Hoi allemaal! Mijn excuus dat ik een tijd niet online ben geweest op het forum!
Erg druk de laatste tijd met de webwinkel en uiteraard nieuwe tracks!
Ik zie dat ik wat vragen heb gemist, maar dat er gelukkig wat mensen hier zijn die geholpen hebben met de nodige info. Helemaal super!
Erg leuk ook om mensen van dit forum terug te zien op A-Scores en Youtube.
Echt super bedankt voor alle support!!!
Ik realiseer me net dat mijn eerste post niet helemaal meer klopt (is natuurlijk ook vrij oud).
Er zijn nu +/- 36 tracks gratis te downloaden, maar om A-scores te kunnen draaien en onderhouden vraag ik voor de nieuwere tracks een kleine vergoeding (voor persoonlijk gebruik).
Het ziet er nu dus wellicht een beetje vreemd uit in mijn eerste post.
Iemand een tip hoe ik die post kan editen? Ik kan namelijk niet meer vinden hoe ik dat moet doen. (bewerken staat namelijk niet bij mijn eerste post)
Anyway,
ik hoop dat jullie (gebruikers van mijn muziek voordat A-Scores er was) allemaal mijn mail/bericht hebben ontvangen met de 100% kortings code voor de 28 soundtracks waar ik nu een kleine vergoeding voor vraag.
Mocht je bepaalde tracks uit dit pakket hebben gebruikt en geen mail hebben ontvangen, mail me dan even : agmedia@hotmail.nl (let op... niet .com)
http://www.a-scores.com/index.php?id_product=58&controller=productDe site ging ergens rond december 2013 online.
Groetjes Andries