Uwtrouwvideograaf.nl
28 gasten, 0 leden

Top posters

22897 Berichten
8674 Berichten
7554 Berichten
5795 Berichten
5218 Berichten
4895 Berichten
4406 Berichten
3668 Berichten
  • Totaal aantal berichten: 242611
  • Totaal aantal topics: 29632
  • Online vandaag: 37

Auteur Topic: Iemand ervaring met BluRay?  (gelezen 7770 keer)

10/06/2008 om 16:18
gelezen 7770 keer

egelantier

• Information
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Iemand ervaring met BluRay?
« Gepost op: 10/06/2008 om 16:18 »

Beste mensen,
Ik werk al jaren met Magix Video de Luxe, alle tijd in volle tevredenheid en heb sinds versie 2 elk jaar een nieuwe versie aangekocht. Ik had gelezen dat versie 2008 met BluRay overweg kon, waardoor ik het bestluit genomen heb om een BR brander (Pioneer) aan te schaffen. De nieuwste drivers zijn geïnstalleerd. Ik krijg het systeem echter niet op gang. Een normale DVD branden doet de brander wel, dus aansluitingen zullen kloppen. Echter: ik krijg geen seconde op een BR disk.
Jammer, maar helaas?? Of doe ik iets niet goed.
Wie heeft ervaring met het werken met BluRay en kan me wat tips meegeven??

Groet
Mark

23/07/2008 om 11:51
Reactie #1

Jürgen

• Information
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Iemand ervaring met BluRay?
« Reactie #1 Gepost op: 23/07/2008 om 11:51 »

Dag Mark,

Ondanks het feit dat ik geen ervaring heb met Magix Video DeLuxe en het feit dat nog niemand heeft geantwoord wil ik toch reageren.
Ik maak wel gebruik van Magix Foto`s op CD&DVD 7 DeLuxe en Pinnacle Studio 11+ waarbij ik in beide programma`s al Blu Ray disks (images) heb aangemaakt.

Als ik jouw vraag zo lees kan ik niet helemaal opmaken wat nu het probleem is.
Ik veronderstel dat je bedoeld dat Magix Video DeLuxe jouw BR brander niet ondersteund of niet herkend.
Kun je met de door jouw gebruikte brandersoftware (dus buiten Magix om) wel een BR image wegschijven?