Hallo iedereen
Ik ben al een tijdje op de sukkel met m'n project via Sony Vegas Pro + het schrijven ervan via DVDA 4.5 Pro. Enkele mensen hielpen me al vooruit met tips. Maar deze mochten echter niet baten.
Ik maak een project aan in Sony Vegas Pro. Gebruik hier wat speciale effecten en ben creatief met kleuren. Dit vertaalt zich in een grote rendertijd. Daar kan ik nog mee leven. Ik wil het project schrijven op DVD. De gerenderde file importeer ik in DVDA en maak een menu en schrijf weg als 'Master'.
Nu, eens dat gebeurd schrijf ik de DVD. DVD succesvol gebrand. Tot wanneer ik deze in de stand-alone DVD-speler steek: een ramp. Beelden die springen naar andere hoofdstukken, verkeerde kleuren en ga zo maar door.
Het leuke komt nog: al 7 of 8 pogingen geprobeerd via DVDA: geen enkele DVD zonder error. Ik gebruik Nero 7.0 om een video-DVD te maken en schrijf de gegevens van de 'Master' naar het Nero-project, zonder de Master te hebben weggeschreven met een menu. Dit betekent dat ik enkel de "full-video" zonder menu in Nero aanmaak: de geschreven DVD in Nero levert geen enkel probleem op wanneer ik deze afspeel in de DVD-speler.
Ik probeer het opnieuw via Nero en kies de Master met een menu: schrijf de volledige boel via Nero op DVD: de errors swingen de pan uit...
Ik heb het gevoel dat het hier een probleem is met een instelling: ik weet dat ik worstel met chapter markers om de film in hoofdstukken te verdelen.
Wie kan me aub verder helpen. Ik vind Sony een schitterend programma en zou er graag blijven mee werken...