Interessante vraag. Omdat ik overweeg ook een XH A1 aan te schaffen heb ik inmiddels al de nodige artikelen gelezen en fora nageplozen en daaruit heb ik begrepen dat de fabrieksinstellingen van deze cam bepaald niet optimaal zijn. Ik kan me voorstellen dat als je alles wat je opneemt eerst monteert voordat je het op TV bekijkt je het inderdaad net zo goed in post kan aanpassen. Ik monteer in Vegas en zou dan ook makkelijk een aangpaste FX chain als preset op standaard opname's los kunnen laten (of het zelfs via een script doen als ik zou kunnen scripten

). Maar als je je opnames ongemonteerd direct via de camera op een TV wilt afspelen (omdat dat vaak de enige manier is om echt naar HDV te kunnen kijken) dan heb je dus niks aan aanpassingen in post en wil je waarschijnlijk je opname's direct zo optimaal mogelijk hebben.
Ik had me voorgenomen het maar gewoon eens aan te zien en uit te proberen zodra ik die camera heb. Wat ik uit de berichten lees moet het mogelijk zijn een hele berg presets op een SD kaartje op te slaan en moet je die vrij eenvoudig kunnen selecteren. Het lijkt mij een fantastische optie.