Uwtrouwvideograaf.nl
29 gasten, 0 leden

Top posters

13334 Berichten
8674 Berichten
5795 Berichten
5218 Berichten
4910 Berichten
4406 Berichten
3672 Berichten
3276 Berichten
  • Totaal aantal leden: 13364
  • Nieuwste lid: marco 59
  • Totaal aantal berichten: 243306
  • Totaal aantal topics: 29779
  • Online vandaag: 33

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - mar 1

Pagina's: [1] 2 3 ... 5 »
1
Pinnacle Studio / Re: Importeren Pinnacle studio 15
« Gepost op: 21/02/2020 om 15:06 »
Zou het kunnen dat die andere bestandjes gewoon te klein zijn?

2
Algemene vragen / Re: Interlease 25i / 50i Of progressief 50p
« Gepost op: 19/12/2019 om 14:54 »
Ik wil hier geen eindeloze discussie starten maar de camera die ik gebruik laat 1/50 sec bij 25fps alleen toe als ik de witbalans op auto zet, zelfs dan op 25fps is er die trilling, zij het wat minder. Doe ik dat niet gaat de sluitertijd oncontroleerbaar op en neer. Bij go-pro's osmo-pocket en vergelijkbare camera's is dat ook zo, tenzij je met voorzetfilters gaat werken. Mijn camera is de FDR-AX53.
Als ik AVCHD (dus HD) en i gebruik heb ik geen probleem, in 4K kan ik niet kiezen en moet het dus p.
mar 1

3
Algemene vragen / Re: Interlease 25i / 50i Of progressief 50p
« Gepost op: 18/12/2019 om 17:03 »
Even wat persoonlijke ervaringen: ik ben nog altijd fan van 25i of 50i.
Iedereen is blijkbaar van mening dat het beter is, jammer genoeg ervaar ik dat niet.
Het beeld is zoveel rustiger, ik hou absoluut niet van dat schokkerige gedoe, mij stoort dat.
Ik film nu ook meer en meer in 4K, helaas kan mijn camera alleen  progressief in 4K.
Ik zal wel met de tijd moeten meegaan, omdat het op den duur niet anders kan..
De tv uitzendingen zijn nog altijd in i, en als er beelden uitgezonden worden die in p waren
merk ik dat direct op. Als het beeld bijna stil staat geeft dat niet, maar films zijn geen stilstaande beelden hé.

mar 1

4
Video Camera\'s en --Recorders / Re: Gopro 7 black file error...
« Gepost op: 31/07/2019 om 14:16 »
Geheugenchips raken op den duur defect, ik heb er tot op heden al 3 gehad, in verschillende toestellen foto/ video.
Gaat van blokkeren, geen data of schrijf error, ook al is dezelfde chip goed in andere toestellen.
Dus probeer een nieuwe en neem altijd een reserve mee op reis.

Mar 1

5
DVD - VCD - SVCD - FOTO CD enz.... / Re: Opslag op blu-ray
« Gepost op: 17/06/2019 om 13:24 »
Ik heb dat probleem ook en dit was de oplossing: bij gebruik van imgburn: de 2 mappen BDMV en Certificate afzonderlijk in voegen en niet enkel de map van de blu ray.

6
Pinnacle Studio / Re: Twee problemen
« Gepost op: 16/02/2019 om 12:47 »
Probeer eens een zwart beeld (tekst zonder tekst) onder de overgang te plaatsen zodat hij wel moet renderen.
Mar 1

7
Algemene vragen / Re: Video's oploaden naar Youtube
« Gepost op: 10/11/2018 om 15:53 »
De firma Gopro gaat geen film maken in een bos, dat gaat bij hun ook in de fout gaan.
Mar 1

8
Algemene vragen / Re: Video's oploaden naar Youtube
« Gepost op: 06/11/2018 om 21:59 »
Te veel details en zeer snelle bewegingen (bomen en gras) en hoog contrast door de zon. Dit probleem zal je altijd wel hebben op YouTube.
Als test de scherpte verminderen kan ook wel helpen of het beeld kleiner maken (de film in het klein met een egale kleur erom heen).
Mar 1

9
Pinnacle Studio / Re: Van 14 naar 21 ultimate
« Gepost op: 29/12/2017 om 10:53 »
Hey HVV
Ik gebruik nog altijd studio 14 als basisprogramma, doet wat het moet doen en verder geen gezeur.
Als ik dat allemaal lees van mensen die toch een upgrade gedaan hebben naar studio 21 ultimate dan
hoeft het voor mij niet meer, het is blijkbaar een totaal ander programma en gebruiksonvriendelijk.
Daarnaast heb ik ook Powerdirector 14 en inmiddels is er ook al een 16.
Als je studio 14 hebt is het zeer vergelijkbaar. Enkele zaken zoals rendering werken wel anders
en menu's maken is wel een aanpassing maar door de band ben je er snel mee weg, ook 4K bewerking gaat vlot
zelfs op een simpele pc.
mar 1

10
DVD - VCD - SVCD - FOTO CD enz.... / Re: Opslag op blu-ray
« Gepost op: 26/05/2017 om 15:39 »
Hoogst waarschijnlijk wel, ik heb trouwens een brander van 8 jaar oud en die kon het al.

11
DVD - VCD - SVCD - FOTO CD enz.... / Re: Opslag op blu-ray
« Gepost op: 21/05/2017 om 18:38 »
Ik heb helaas al 3 harde schijven verloren, zomaar onbruikbaar, altijd netjes afgesloten. Ik ga voor de zekerheid..

12
DVD - VCD - SVCD - FOTO CD enz.... / Re: Opslag op blu-ray
« Gepost op: 21/05/2017 om 15:02 »
Ik heb al een berg harde schijven en om steeds weer dat op te starten en te zoeken is veel te omslachtig. Daarom bewaar ik het belangrijkste steeds op een blu ray 25gb en 50gb of dvd schijf. Voordeel, direct te bereiken, kan niet kapot (nog geen enkele uitval) en met een net kaftje direct terug te vinden.

13
Algemene vragen / Re: Ben jij al zover?
« Gepost op: 04/01/2017 om 10:29 »
Niets van 4K, HD bestanden verwerken en bewerken is al moeilijk genoeg.
En dan spreek ik nog niet van de enorm grote bestanden die ook alweer moeten bijgehouden worden. Daar komt nog bij: nieuwe tv, eventueel nieuwe pc enz.. ik ga deze sprong voorlopig niet wagen, tenzij het niet meer anders kan(tv en of camera defect).
Mar 1

14
PowerDirector / Re: knop powertools
« Gepost op: 23/12/2016 om 14:49 »
Rikkie,
Het probleem zit in het feit dat je audio en video ontkoppeld
hebt en alles gegroepeerd hebt, oplossing :rechter muisklik en dan objecten groeperen/opsplitsen, dan zal alles terug los komen en kun je de fragmenten terug bewerken. Wil je audio en video van het fragment terug koppelen: audio en video tegelijk actief maken door ctrl, dan rechter muisklik en audio en video koppelen/ontkoppelen.  Mar 1

15
PowerDirector / Re: knop powertools
« Gepost op: 21/12/2016 om 21:51 »
Klik eens op het laatste icoontje= meer functies.
Onder video/beeld bewerken.
Staat powertools daar niet bij?
Mar 1

Pagina's: [1] 2 3 ... 5 »

Pagina opgebouwd in 0.088 seconden met 26 queries.